E-biznes


1: Jak nie dać się oszukać - popularne metody nabierania
Rozwój techniki i postęp informacji ma też swoja ponurą cenę - nowoczesne narzędzia trafiły w ręce naciągaczy i najzwyklejszych oszustów. Jakie metody stosują na nabicie nas w butelkę?

2: Coworking – wynajmij sobie biurko
Samozatrudnienie to forma działalności, która coraz częściej wybierana jest przez młodych Polaków. Pozwala to na samodzielne realizowanie projektów oraz zarządzanie czasem pracy.

3: Trudności języka pisanego
Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej, jednak nie ulega wątpliwości, że dla wszystkich jest to sztuka, która wymaga wiedzy i umiejętności. I nie chodzi tylko o znajomość alfabetu, łączenia liter w słowa, a tych w zdania. To bowiem jest akurat w pisaniu najłatwiejsze.

4: Po co nam Google Analytics?
Brak kupujących oraz słabe wyniki sprzedaży są główną bolączką właścicieli sklepów internetowych. Inwestowane w marketing pieniądze zwracają się bardzo powolnie i trudno jest stwierdzić, czemu właściwie nikt nie chce niczego u nas zamawiać. Jak rozwiązać problem braku zamówień?

5: Jak promować się w sieci?
Mając własną działalność warto pomyśleć o tym, aby ofertę promować w internecie. Coraz więcej osób ma dostęp do internetu, wiec rynek ten ma bardzo wiele możliwości dla firm.

6: Sieci afiliacyjne i programy partnerskie - jak to działa, która jest najlepsza?
Jak znaleźć reklamy na stronę internetową? To pytanie jakie często stawia sobie osoba prowadząca serwis internetowy. Możliwości zebraliśmy w jednym miejscu, szczególnie skupiając się na sieci afiliacyjnych, czyli na inaczej mówiąc marketingiem performance.

7: Freelancer – jak wygląda praca wolnego strzelca?
Freelancerów przybywa, ponieważ wizja pracy w charakterze wolnego strzelca wiele obiecuje. Jednak rzeczywistość nie zawsze jest różowa – brakuje zleceń, stałych klientów, regulacji prawnych. Jak więc radzą sobie freelancerzy?

8: Tanie SEO - czy opłacalne?
Pozycjonowanie staje się z miesiąca na miesiąc coraz bardziej wymagającą formą marketingu w internecie, a co za tym idzie – ceny tej usługi zaczynają rosnąć. Nadal jednak można spotkać zaskakująco tanie oferty oferujące pozycjonowanie.

9: Trzy kroki do tego, by zostać freelancerem!
Jeśli nigdy nie próbowałeś co oznacza praca freelancera, a akurat nie masz innych propozycji pracy być może to właśnie ten czas, by zabrać sprawy w swoje ręce i zacząć zarabiać stricte na swoje konto bankowe, a nie jak do tej pory było być ciągle na garnuszku i łasce szefa.

10: Promocja w internecie – odsłaniamy tajniki
Promocja w internecie jest niezbędna do sprzedawania produktów oraz usług. Wyobraźmy sobie taką sytuację: mamy mała firmę, sprzedajemy książki. Kiepsko nam idzie, podobnych firm są dziesiątki. Co robić?


Strona 1 z 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.