E-biznes


101: Elementy dobrej strony WWW
Obecnie strona internetowa to podstawa nie tylko każdego biznesu internetowego, ale również firm i działalności funkcjonujących poza siecią. Firmowa strona WWW najczęściej pełni funkcję wizytówki, przekazuje najważniejsze informacje na temat przedsiębiorstwa, a także prezentuje jego ofertę.

102: Zakładamy sklep internetowy
Coraz więcej ludzi zajmujących się handlem myśli o przeniesieniu swoich usług również do sieci, która rozwija się niezwykle dynamicznie. Sklepy internetowe sprzedają dziś dosłownie wszystko, od artykułów elektronicznych, przez książki, ubrania, zabawki, ale też usługi.

103: Okulistyczny sklep internetowy
Pomysłów na własny biznes prawdopodobnie w głowach większości z nas pojawiało się już wiele. Przed założeniem działalności, a właściwie zanim zdecydujemy się założyć własny sklep, powinniśmy w pierwszej kolejności zastanowić się, co moglibyśmy ludziom zaoferować i gdzie.

104: Optymalizacja bloga pod wyszukiwarkę google
Jak wiadomo w internecie konkurencja z dnia na dzień staje się coraz silniejsza. Jeszcze parę lat temu wystarczyło prowadzić stronę internetową z kilkoma artykułami aby być wysoko w Google, jednak dzisiaj trzeba znać odpowiednie techniki optymalizacji.

105: Wirtualne call center
Swoista alternatywa dla klasycznego „call center”. WCC nie wymaga zakupu oprogramowania, jak i nabywania dodatkowego sprzętu. By zainicjować taką usługę, potrzeba jedynie komputera z dostępem do Internetu oraz mikrofonu i słuchawek.

106: Prawda w internecie niejedno ma imię
Opinie o produktach, firmach, markach wręcz zalewają internet. Część z nich to zapewne szczere opinie faktycznych, mniej lub bardziej zadowolonych użytkowników, jednak spora ilość tych wpisów to przemyślana forma kampanii marketingowych specjalistów od social media... Czy jest to wada, czy wręcz zaleta wynikająca z obiektywnych mediów?

107: Co słychać w social media?
O mediach społecznościowych mówi się ostatnimi czasy niezwykle dużo. Wiemy, że są nie tylko modne, ale i przydatne. Warto byłoby więc podsumować, jaki jest aktualny stan mediów społecznościowych i co się w nich właściwie dzieje.

108: Biznes w internecie a społeczności internetowe
Social media z założenia miały być serwisami skupiającymi użytkowników w celach rozrywki, swoje zadanie wykonały oczywiście idealnie, jednak przy okazji stały się miejscem do tworzenia biznesów internetowych. Jak do tego doszło?

109: Jak utrzymać się w Internecie?
Czy Internet daje możliwość zarobienia pieniędzy? Czy istnieją sprawdzone sposoby na utrzymanie się z pracy online? W tym artykule zastanowimy się nad tym zagadnieniem i zwrócimy uwagę na kilka rodzajów zarabiania online. Czy to poważny temat czy tylko podpucha dla naiwnych internautów?

110: Jak zarabiać pieniądze w sieci
W czasach słabszej gospodarki oraz ogólnego kryzysu coraz więcej osób poszukuje dodatkowych źródeł dochodu. Oczywiście nie jest to nic dziwnego ponieważ jest coraz mniej pewnych miejsc pracy, nawet od zawsze wychwalane posady państwowe przechodzą różnego rodzaju zmiany.


Strona 11 z 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.