E-biznes


21: Inteligentny system rekomendacji siłą napędową e-sklepów
Personalizacja oferty trafnie dobranej według potrzeb i preferencji danego klienta jest marzeniem każdego e-sprzedawcy. Mamy dobrą wiadomość: długo wyczekiwane narzędzie analityczne właśnie pojawiło się na polskim rynku e-commerce.

22: Audyt sklepu, czyli strategia na start e-biznesu
Większość sprzedawców online zastanawia się nad audytem sklepu dopiero, gdy zauważy spadek sprzedaży. Warto jednak myśleć perspektywicznie i przeanalizować sklep internetowy jeszcze przed jego otwarciem. Fachowa porada i konkretne wskazówki co należy poprawić, mogą skutecznie wpłynąć na efektywność e-biznesu już na starcie.

23: Wyszukiwarki bez tajemnic – pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie strony jest niczym innym jak optymalizowaniem jej pod katem wyszukiwarek. Jest to niezwykle ważne dla każdego kto prowadzi swoją stroną. Pojawienie się i zaistnienie w sieci nie jest takie proste a odpowiednie pozycjonowanie pozwala znaleźć się na takim miejscu w wyszukiwarce...

24: RASE: szukaj produktów szybko, łatwo, trafnie.
W opinii internautów, oszczędność czasu, jest zaraz po niskiej cenie i wysokiej jakości produktów, najważniejszym wyznacznikiem zakupów w sieci.Odpowiedzią na potrzeby internautów jest system RASE - innowacyjne rozwiązanie podCZAS robienia zakupów.

25: Handel migruje do Internetu – czy jest bezpiecznie?
Wartość branży e-commerce w Polsce szacowana jest na ponad 26 mld złotych. Obecnie ilość sklepów internetowych przekracza nieco liczbę 12 tysięcy, co oznacza, że na każdy sklep może przypaść ponad 2 mln złotych zysku. Wszystko wygląda obiecująco, jednak czy sprzedaż w Internecie wciąż jest bezpieczna?

26: Monitoring prewencyjny - jak zabezpieczyć witrynę przed katastrofą?
Strona WWW to bardzo ważny kanał komunikacji pomiędzy firmą, a kontrahentem, a więc w przypadku problemów technicznych, kiedy witryna WWW nie odpowiada lub nie wyświetla poprawnie treści – generuje straty.

27: Ewolucja roli zakupów w przedsiębiorstwach
Dawniej zakupy odgrywały marginalną rolę w przedsiębiorstwach i postrzegane były, jako zbiór czynności o charakterze administracyjnym, niemające istotnego wpływu na działanie i wyniki organizacji. Przez bardzo długi czas zakupy pełniły rolę podrzędną wobec innych obszarów działalności firmy.

28: W czym tkwi magia nauki o monetach
Numizmatyka to obecnie jedna z najpopularniejszych nauk hobbystycznych w Polsce i na całym Świecie. Jeśli juz raz zainfekuje ona umysł potencjalnego zbieracza złotych monet, to tak jak pasożyt udomawia się w nim na dobre.

29: Zamieszczanie ogłoszeń, bezpłatne przeglądanie ofert - infoklik.eu
Darmowe przeglądanie złożonych ofert, bezpłatne zamieszczanie zapytań ofertowych - infoklik.eu Infoklik to profesjonalny portal informacyjny, który został stworzony, aby ułatwić kontakt pomiędzy usługodawcą, a klientem.

30: W sieci sprzedasz i kupisz niemal wszystko
Łamane są kolejne granice w asortymencie, który znaleźć możemy na aukcjach internetowych oraz w e-sklepach. Niektóre produkty mogą budzić spore zdziwienie.


Strona 3 z 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.