E-biznes


71: Jak działa wirtualne biuro?
Wirtualne biura to ciekawa alternatywa dla biur standardowych. Zwłaszcza jeśli decydujący się na nie przedsiębiorca chce znacznie zredukować koszty prowadzenia swojej firmy.

72: Zalety wirtualnego biura
Wirtualne biura to korzystna alternatywa dla biura tradycyjnego. Takie rozwiązanie, mimo że wciąż mało popularne warte jest rozpatrzenia. Jakie są zalety wirtualnego biura?

73: Rola Internetu dla lokalnego biznesu
Firmy funkcjonujące w określonej lokalizacji, miejscowości czy województwie często nie zdają sobie sprawy z tego, jak duże znaczenie dla ich sukcesu może mieć promocja w Internecie.

74: Dołącz do Słowińskiego Koszyka Regionalnego!
Nadrzędną misją Grupy Słowińskie z siedzibą w Gminie Słupsk jest wspieranie przemysłu turystycznego Wybrzeża Słowińskiego między innymi poprzez rozwój przedsiębiorczości.

75: Największy błąd w emarketingu małych firm
Jaki jest jeden, najczęściej spotykany błąd, który popełnia większość małych firm na swoich stronach www? Co powoduje, że większość tych firm zaczyna przygodę z marketingiem źle? Zobaczmy.

76: Czym jest audyt e-marketingowy?
Każde działanie marketingowe w Internecie wymaga dobrej znajomości naszych największych konkurentów, ale również ścisłej wiedzy na temat własnej strony WWW oraz jej użytkowników.

77: E-commers dużych firm
Handel w stacjonarnym sklepie już nie wystarczy. W dobie internetu i multimediów trzeba walczyć o klientów także w wirtualnym świecie. Dlatego istnieje e-commers, czyli wszelkie sposoby mające na celu doprowadzenie do zawarcia transakcji.

78: Pierwszy krok do pozycjonowania
Bycie na pierwszej stronie okładki to marzenie większości celebrytów. Bycie ma pierwszej stronie wyników wyszukiwanie w Google, to cel wszystkich firm, które pozycjonują swój brand w wyszukiwarce. Dlaczego bycie na tapecie jest takie ważne? Jak dostać się na szczyt?

79: Błędy popełniane na stronach WWW
Projektując strony WWW zazwyczaj kierujemy się ich ładnym wyglądem, prezentacją jej walorów merytorycznych, często zapominając o tym, iż najważniejsza jest opinia oraz postrzeganie jej przez użytkownika.

80: Internetowy sklep z odzieżą używaną
Wielu z nas zastanawia się nad otworzeniem własnego sklepu internetowego. Jest to bardzo dobry pomysł, gdyż może to być zarówno nasze główne źródło dochodów albo może on nam służyć jako dodatkowa możliwość dorobienia sobie do pensji. Zastanawiamy się, tylko co w tym sklepie sprzedawać?


Strona 8 z 12
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.