Marketing


1: Wykorzystaj to kim jesteś.
Jest kilka prawd związanych z zawodem copywritera. Jeśli ich nie przestrzegasz nie masz co liczyć na sukces, „ochy i achy” klientów i przełożonych, a także właściwy stan Twojego konta w okolicach dziesiątego dnia każdego miesiąca.

2: Druk offsetowy czy cyfrowy?
Czym się różni druk cyfrowy od offsetowego? Jaki są koszty wydruku w obu technologiach? I który wydruk daje wyższą jakość materiałów? Poznajcie jakie są zalety obu technologii.

3: Zdjęcia Firmowe Google - czas na spacer wirtualny po firmach
Każdy z nas już dobrze kojarzy projekt Street View, dzięki któremu można przeglądać dowolne miejsce w naszym kraju. Firma Google publikując panoramiczny widok z ulicy równocześnie umożliwia każdej firmie czy też instytucji zaprezentowania się dokładnie w taki sam sposób!

4: Jak promować Bloga ? cz. 2
W poprzedniej części omówiliśmy w skrócie podejście do promocji według zasady pareto oraz dowiedzieliśmy się o jednym sposobie promocji bloga, jakim jest pozycjonowanie.

5: Jak promować Bloga ? cz. 1
Generalnie rzecz ujmując to temat rzeka i w zasadzie istnieję o tej tematyce cała książki i rozbudowane kilkuletnie blogi. Problemem większości z nich jest wąska specjalizacja.

6: Skuteczny marketing to content marketing
Działania marketingowe zwykle kojarzone są z promowaniem własnych usług lub produktów za pomocą wszelkich dostępnych kanałów reklamowych. Treść reklamy ma nas zachęcać do zapoznania się z ofertą reklamodawcy, a docelowo do skorzystania z tejże oferty.

7: Promocja uzupełniająca w praktyce
Promocja uzupełniająca jest jednym z ważnych narzędzi stosowanych we współczesnej promocji. Stosowana jest ona w sytuacji w której ważna staje się stymulacja popytu na dany produkt lub usługę.

8: Jak nie wpaść w sieci Sieci, czyli o zagadnieniach etycznych w Internecie
Internet to słowo odmieniane współcześnie przez wszystkie przypadki, uniwersalne medium, natychmiastowy, bezpośredni, zdecentralizowany i niczym praktycznie nieograniczony dostawca i nośnik informacji, demiurg tego, co nazywamy nowoczesnym społeczeństwem informacyjnym.

9: Nowy rodzaj marketingu czyli blog marketing
Usługa, która według używanej nazwy została wprowadzona zupełnie niedawno. Można by stwierdzić, że zaczyna wolnym kroczkiem wkradać się i umacniać w sieci.

10: Marketing szeptany kontrowersyjną metodą promocji
Współczesna reklama korzysta z wielu technik manipulacji i czerpie z zagadnień propagandy. Społeczeństwo broni się przed masowym napływem reklam, utrudniając wszelkie działania marketingowe. W takiej sytuacji promowanie marek i usług nie jest niemożliwe, trzeba jednak uciec się do odpowiednich sposobów.


Strona 1 z 9
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.