Wykorzystaj to kim jesteś.

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: piszącyzbiurka

Czytano: 322 razy | Kategoria: Marketing | Ilość słów: 478 | Data: 14.08.14 | 0 komentarzy



Jest kilka prawd związanych z zawodem copywritera. Jeśli ich nie przestrzegasz nie masz co liczyć na sukces, „ochy i achy” klientów i przełożonych, a także właściwy stan Twojego konta w okolicach dziesiątego dnia każdego miesiąca.


Po pierwsze – bądź kreatywny. Nie ograniczaj się, nie zadręczaj, że nie umiesz, nie potrafisz, nie możesz. Wykreśl ze swojego słownika słowa "nie". Owszem – umiesz, potrafisz, możesz. Wszystko jest tylko kwestią Twojej motywacji i chęci.

 

Po drugie – te ostatnie również możesz w sobie wykształcić. Bądź osobą dorosłą i przyznaj sam przed sobą – czasem jestem leniem. Każdy nim jest. Chodzi tylko o to, żeby nie wziął on góry nad pracowitą częścią Twojego "Ja".

 

Po trzecie – miej samego siebie pod kontrolą. Oczywiście nie chodzi o to żebyś odmawiał sobie rożnych przyjemności, nie czerpał z życia garściami i nie cieszył się każdą chwilą. Kontroluj tylko swoje wewnętrzne strachy oraz niechęć do wysiłku.

 

Po czwarte – zrozum, że sukces zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Jeśli zawalisz – to Twoja wina. Jeśli jednak wygrasz – to Twoja zasługa. Nie tłumacz swoich porażek krzywym spojrzeniem szefa, problemami z kolegami czy kontrolerem w tramwaju.

 

Po piąte – jeśli Twoje towarzystwo nie inspiruje Cie do wysiłku, pracy oraz nie agreguje nowych pomysłów – zmień towarzystwo. Negatywnie nastawieni do życia ludzie zabiją w Tobie wszelką chęć do pracy oraz kreatywność. Oznacza to, że zamiast pomóc Ci wspiąć się na szczyt pociągną Cię w dół.

 

Po szóste -otaczaj się ludźmi pozytywnymi. Dzięki nim będziesz czuł się lepiej, zauważysz przypływ sił, energii oraz pomysłów, które wykorzystasz przy kolejnych, jeszcze ciekawszych projektach.

 

Po siódme – traktuj każde zadanie jako wyzwanie, a nie pracę. Pomyśl – jeśli włożę w to wszystkie swoje siły i zaangażowanie, na pewno przyniesie to wspaniałe efekty. A nawet, jeśli poniosę porażkę, nauczę się czegoś nowego.

 

Powyższe rady dotyczą najważniejszego, a więc tego co dzieje się w Twojej głowie. Jeśli nie poukładasz swoich myśli we właściwy sposób nie osiągniesz niczego.

 

Pamiętaj jednak, że to nie wszystko, musisz też zadbać o swój warsztat. Najprostszą metodą jest bycie na bieżąco z tym co dzieje się w branży (nie tylko Twojej ale i tej z której otrzymujesz zlecenia) oraz czytanie. Szczególnie to ostatnie jest ważne i nie może się ograniczać do specjalistycznych blogów i poradników!

 

Odkryj jakie książki Cię fascynują i wciągają, a potem wyznacz sobie ilość jaką przeczytasz w miesiącu oraz roku. Dzięki książce wyciszysz się oraz utrwalisz zasady ortografii i interpunkcji, a także zapamiętasz ciekawe zwroty i konstrukcje językowe. Papier nie gryzie.

 

Pamiętaj jednak, że w głównej mierze, Twój sukces jest zależny od Twojego nastawienia i kreatywności. Jak zapewnić sobie tą ostatnia na najwyższym poziomie? Czytaj tutaj.




Podpis


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.