O historii oraz istocie wirtualnego biura

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: EP

Czytano: 1739 razy | Kategoria: Biznes | Ilość słów: 477 | Data: 22.02.14 | 0 komentarzy



Wcale nie tak dawno, bo ledwie około 20 lat temu, zrodziła się w Stanach Zjednoczonych idea stworzenia pomocy i wsparcia organizacyjno-biurowego, szczególnie dla początkujących przedsiębiorców. Pomoc ta polegała początkowo na zapewnieniu możliwości utrzymywania wszelkiego typu kontaktów biznesowych, bez konieczności tworzenia fizycznego lokalu biura i ciągłej w nim obecności.


 Sam twórca tej idei Ralph Gregory (działający w amerykańskim biznesie do tej pory) prowadził w USA szereg interesów tzw wysokiego ryzyka, bardzo często służbowo podróżował i większość czasu spędzał poza domem i swoim biurem. Chcąc jednak zapewnić stały kontakt ze swoimi kontrahentami – stworzył idee wirtualnego biura, odbierającego i reagującego na wszelkie informacje z rynkowego otoczenia. Ralph Gregory rozpoczynał swą działalność jeszcze w latach 60. i 70. XX wieku od handlu sprzętem elektronicznym. Potem zakupił stację radiową, następnie też współtworzył portale internetowe i grupy kapitałowe. Jego wieloletnie doświadczenia biznesowe doprowadziły do stworzenia tzw inteligentnego, wirtualnego biura. Pierwsze z takich e-biur zaczęło w pełni funkcjonować w USA w 1995 roku i od tej pory trwa ich bujny rozwój na całym świecie, po dzień dzisiejszy.

 

Pierwsze wirtualne biuro w Polsce powstało w 1996 r. Z czasem tworzono ich coraz więcej, bowiem zauważono, że z powodzeniem służyć one mogą prawie wszystkim przedsiębiorcom, zarówno tym dużym jak i małym, początkującym i zaawansowanym. Każdemu bowiem podmiotowi gospodarczemu przydadzą się dodatkowe oszczędności, możliwości wykorzystywania nowoczesnych technologii, poszerzanie horyzontów i zdobywanie nowych rynków. Zaoszczędzone, dzięki wirtualnemu funkcjonowaniu naszych biur, środki – mogą posłużyć znacznie bardziej efektywnemu ich użyciu, czyli np. inwestowaniu w dalszy rozwój własnej firmy. Więcej o nowoczesnym sposobie pracy i zarabiania, przeczytasz tutaj: http://artelis.pl/artykuly/59162/Zarabianie-w-nowym-stylu.

 

Wszyscy mamy świadomość, że koszty administracyjne i biurowe potrafią osiągać naprawdę spore rozmiary, szczególnie, gdy chcemy by dodawały firmie prestiżu i świadczyły o jej wyśmienitej kondycji finansowej Nie należą one jednak do grupy wydatków tzw. produkcyjnych, czyli przynoszących bezpośrednie efekty gospodarcze. Zawsze są to tylko koszty dodatkowe, tzw, ogólne, wpływające jednak istotnie na poziom cen i rentowność każdej firmy. Owe koszty współokreślają więc także w niemałej mierze, pozycję firmy w sensie naszej konkurencyjności na rynku.

 

Korzystając z e-biura możemy posługiwać się świetnym adresem w najbardziej prestiżowych centrach biznesowych. Będziemy również w stanie organizować spotkania biznesowe, szkolenia, seminaria (i inne), w nowoczesnych i znakomicie wyposażonych salach i centrach konferencyjnych. Dzięki zleceniu stosownej usługi dla wirtualnego biura, zawsze będziemy także dostępni i uchwytni dla naszych partnerów – zachowamy także terminowość i najwyższą staranność w sprawach korespondencji, informacji, ewidencji i wszelkiej sprawozdawczości. O skuteczną obsługę naszego biura, zadba profesjonalne, starannie wybrane, biuro wirtualne i to za relatywnie niewielkie opłaty. Są one bowiem nieporównywalnie niskie w zestawieniu z kosztami utrzymania i nowoczesnego wyposażenia obiektów własnych (czy też na stałe dzierżawionych).

 




Podpis


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.