Reklama i promocja


1: Materiały do produkcji reklamy wielkoformatowej
Dzisiejsza reklama daje wiele możliwości i zadziwia nas na każdym kroku, dzięki swojemu urozmaiceniu i różnorodności. Na każdym kroku spotykamy reklamę – idąc ulicą, oglądając telewizję, słuchając radia, będąc w sklepie.

2: Plakat – niedoceniana broń w walce o klienta
W dzisiejszym, zglobalizowanym świecie, w którym przepływ informacji osiągnął już chyba swoje apogeum, specjaliści od marketingu wciąż szukają bardziej efektywnej od dotychczas poznanych metody na dotarcie do odbiorcy ze swoim przekazem. Dlaczego jednak szukać nowości, gdy istnieje znany od wieków plakat?

3: Jak promować firmę w internecie?
W dobie powszechnej informatyzacji marketing internetowy staje się jednym z najważniejszych narzędzi reklamowych. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa online może stać się kluczem do sukcesu dla małych i średnich firm. Jakie internetowe formy promocji będą jednak najbardziej skuteczne?

4: Druk ulotek - Nadal warto!
Druk ulotek reklamowych od dawna uznawany jest za praktycznie najlepszy z modeli reklamy dla różnych firm, które chcą tanio i skutecznie wypromować swoje produkty bądź ogólnie całą firmę, przedstawiając jej pełną ofertę.

5: Liczy się pierwsze wrażenie
Coraz więcej osób korzysta z Internetu i robi to w sposób świadomy i zaplanowany. Już nie przeglądamy stron internetowych tylko dla zabicia czasu, ale przede wszystkim szukamy naprawdę przydatnych dla nas informacji.

6: Metoda sitodruku
Wywodząca się z Dalekiego Wschodu a dokładniej z Japonii, metoda druku szablonowego. Idealnie sprawdza się w przemyśle czy reklamie. Niezbędnym elementem jest jedwabne, bawełniane, a coraz częściej poliestrowe nylonowe czy metalowe sito naciągnięte na aluminiową lub metalową ramę.

7: Nowoczesne i profesjonalne drukarnie
Drukarnia to miejsce, które kojarzy nam się przede wszystkim z miejscem, gdzie drukuje się książki czy prasę. Jednak obecnie drukarnia to nie tylko drukowanie wysokonakładowe, ale również mniejsze zlecenia, które realizowane są dla firm.

8: Gadżety reklamowe w prezencie
Nie od dziś wiadomo, że klient lubi być obdarowywany różnymi rzeczami. Czasami mały długopis potrafi dać nam bardzo wiele radości. Dlatego coraz więcej firm inwestuje swoje pieniądze w nowoczesne, ale i klasyczne gadżety reklamowe.

9: Jak wykonać tanią reklamę ?
Tania reklama to dwa słowa, które nigdy nie idą ze sobą w parze, jednak stosując pewne zabiegi da się osiągnąć efekt o jakim mowa w tytule tego artykułu. Jak wykonać tanią reklamę ? Wszystko za chwilę się dowiesz.

10: Targi branżowe jako atrakcyjne narzędzie marketingu
Mimo rozwoju nowych narzędzi marketingowych online, wiele przedsiębiorców nadal ceni sobie kontakt "twarzą w twarz" z potencjalnym partnerem biznesowym. Nie do przecenienia jest zatem aktywny udziału w targach branżowych, jednak aby odniósł on zamierzony skutek, należy odpowiednio przemyśleć i zaplanować swoją ekspozycję targową.


Strona 1 z 11
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]  

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.