Nowoczesne formy reklamy

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface1

Czytano: 542 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 301 | Data: 04.12.12 | 0 komentarzy



Współczesne miasta toną w reklamach. Podświetlane, gigantyczne tablice ubarwiają miasta i nadają im niecodzienny wygląd. Każdego dnia mijamy setki billboardów, citiboardów i wiele innych form outdorowej reklamy. Druk wielkoformatowy stanowi jej podstawę.


Podczas przygotowywania reklamy ważny jest nie tylko sprzęt, jakiego używa konkretna drukarnia. Do zadrukowania używane są rozmaite media, dzięki którym możliwe jest bardzo różne zastosowanie tej techniki.

  Materiały wykorzystywane w reklamie

 Do najpopularniejszych materiałów należą banery frontlit, przeznaczane do wykończenia zgrzew i oczek oraz banery backlit, używane do podświetleń. Do druku wielkoformatowego używane są papiery whiteback, blueback i citylight. Odrębną kategorię reklam opartych o techniki druku wielkoformatowego stanowią folie samoprzylepne, wykonane z polichlorku winylu. Folie monomeryczne są używane do wykonywania reklam, które będą wisiały krótko, przy długich ekspozycjach wykonuje się druk na foliach polimerowych. Folie wylewane stosowane są do oklejania pojazdów, przy czym na szybach najczęściej nakleja się perforowane folie one way vision.   

 Druk wielkoformatowy zmienił postrzeganie reklamy zewnętrznej i umożliwił jej stałe doskonalenie. Oglądając barwne witryny, billboardy, samochody, na których znajdują się wymyślne reklamy, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że takie efekty są możliwe dzięki odpowiedniemu parkowi maszynowemu, jaki znajduje się w konkretnych drukarniach. Nie bez znaczenia jest również fachowe przygotowanie i pasja ludzi, którzy te urządzenia obsługują.

 Mimo, że często zdarza nam się narzekać na zbyt dużą ilość reklam na naszych ulicach (co oczywiście w wielu przypadkach ma swoje uzasadnienie), to jednak bez nich ulice byłyby szare i smutne. A trzeba przyznać, że jakość merytoryczna, humor przekazu reklamowego może nas niejednokrotnie mile zaskoczyć, gdy czekamy na przystanku na autobus czy tramwaj lub stoimy w korku. Dlatego nie ma co się zżymać na wszechobecną reklamę, bez niej byłoby nudno, poza tym nie mamy najmniejszego wpływu na jej powszechną obecność w miastach, więc nie warto się denerwować.




Podpis


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.