Reklama zewnętrzna

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: twistet

Czytano: 20622 razy | Kategoria: Reklama i promocja | Ilość słów: 305 | Data: 13.12.12 | 376 komentarzy



Jak rozwój reklamy zewnętrznej wpływa na nasz świat można przekonać się wybierając się do miasta i sprawdzenie jak rozwinęła się ona prze te wszystkie lata.


Forma reklamy ulicznej zwana także outdoorową swoje początki ma już de facto w starożytności, gdzie na ścianach domów czy też szyldach gospody umieszczano napisy czy unikatowe znaki danego cechu, aby wszyscy mogli bez trudu odszukać należyte miejsce docelowe w danym mieście czy osadzie. Jednak to wiek XIX uważa się jako okres stworzenia outdooru w dzisiejszym tego pojęcia przesłaniu, albowiem to w roku 1835 stworzony został pierwszy autentyczny plakat uliczny w Nowym Jorku, którego wymiary szacowane są na powyżej 50 stóp.
W kolejnych czasach i dzięki coraz powszechniejszemu używaniu afiszy Outdoorowych w USA wcielono normę Billboardu, tak perfekcyjnie znanego i często stosowanego w nowoczesnych czasach. Reklama zewnętrzna wykorzystywać może mnóstwo odmiennych form, które swoje restrykcje mają wyłącznie w umysłach nas samych, ponieważ spotykane na co dzień etykiety, ulotki czy plakaty to właśnie fenomenalne użycie i dopasowanie tego ośrodka przekazu reklamowego.


Forma reklamy ulicznej jak wszystko, przez cały czas się modyfikuje i ma za zadanie powodowanie tak zwanego "WOW effect" u swoich potencjalnych klientów. Wystarczy przejść się do centrum miasta i przespacerować się jedną z kluczowych ulic, żeby przyjrzeć się jak przedsiębiorcy naciskają na nas i jak inspirują nas do skorzystania z ich oferty. Oprócz wielkich plakatów na domach czy reklamówkach oferowanych na chodnikach coraz to częstsze wykorzystanie znajdują też inne odmiany reklamy, np. wonna, czy wykorzystująca zaawansowane LED'owe ekrany.

Bezsprzecznie reklama zewnętrzna ma obszerny wpływ na nasz nasz świat i pomimo wielu innych źródeł trafienia do klienta, ta postać identyfikacji wciąż jest jedną z najbardziej wziętych i masowo stosowanych na całym świecie, a biorąc pod uwagę jej historię mamy pewność, że przed nią wciąż pokaźna przyszłość.

thumb_drukwielko.jpg


Podpis

Drukarnia PrintNet oferuje usługi z dziedziny identyfikacji wizualnej


Ocena: 5.0


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.