Ubezpieczyciele wiedzą, że lubimy gratisy

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: pismak

Czytano: 949 razy | Kategoria: Ubezpieczenia | Ilość słów: 406 | Data: 15.06.12 | 0 komentarzy



Dobiegła końca cenowa rywalizacja ubezpieczycieli oferujących polisy komunikacyjne OC. Ceny ustabilizowały się na mniej więcej tym samym poziomie. Mimo to, firmy nadal przygotowują kuszące oferty dla swoich potencjalnych klientów.


W jaki sposób to robią? Priorytetem staje się tu sprawny serwis, który oferuje szybką naprawę samochodu, jak również przeróżne gratisy, które przecież lubi każdy.

Ubezpieczyciele znakomicie zdają sobie sprawę z faktu, że przy tak dużej konkurencji na rynku, muszą mieć oni perfekcyjnie przygotowane oferty. To nie tylko skusi nowych klientów, ale również zadowoli tych wcześniej już pozyskanych.

Ich wiedza dotyczy również świadomości naszego upodobania do bonusów, które mogą być realną wartością dodaną do polisy.

Ubezpieczenie OC wykupić musi każdy kierowca, jest to obowiązkowa polisa. To jakie dodatki możemy do niej dostać, to już inna sprawa. Tu gama jest szeroka, jednak o ograniczonym charakterze.

Bardzo popularne wśród firm oferujących ubezpieczenia samochodowe, stało się oferowanie do pakietu podstawowego usługi miniassistance. Przykładowo może to być naprawa samochodu bezpośrednio na miejscu kolizji, ale... zwykle możliwość skorzystania z takiego bonusu, jest tu ograniczona kosztami takiej naprawy, albo tym, ile razy możemy z takiej usługi skorzystać w przeciągu roku.

Limitem może być również odległość holowania. Najczęściej jest to do stu, bądź stu pięćdziesięciu kilometrów. Co znowu zależne jest od sumy ubezpieczenia.

A może samochód zastępczy? Dostępny może być dla klientów w razie potrzeby nielimitowana ilość razy, ale na limitowaną ilość dni lub określoną ilość razy w ciągu roku, ale na okres dłuższy. Tu już zaobserwować możemy wyraźnie lepsze oferty w porównaniu z tymi, które oferują samochód zastępczy tylko na jeden dzień, i tylko raz w roku.

Zdecydowana większość firm ubezpieczeniowych, w pakiecie usługi ubezpieczenia OC oferuje całkowicie bezpłatną pomoc, ale telefoniczną. Przykładowo możemy zadzwonić i otrzymać darmową informację na temat najbliższego warsztatu czy stacji benzynowej. Co więcej, są również opcje, w których uzyskać możemy bezpośrednią poradę prawnika, co może okazać się bardzo przydatne w momencie stłuczki czy gdy będziemy chcieli sprzedać lub kupić samochód.

Znajdziemy również firmy, które nie oferują stałych bonusów, ponieważ uważają, że klient powinien sam dobrać sobie je w zależności od własnych potrzeb, aby nie okazało się, że dostał coś, z czego nie zdarzy mu się ani razu skorzystać.




Podpis


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.