Reklama, w którą warto inwestować - kalendarze reklamowe

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: Agatha_b

Czytano: 459 razy | Kategoria: Produkcja | Ilość słów: 607 | Data: 13.06.12 | 0 komentarzy



Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach na efektywną kampanię, która przyniesie klientowi oczekiwane skutki. W czasach zwiększonej konkurencji, nie jest o to łatwo.


A jak wiadomo, każdy inwestor ma założenia, od których niechętnie odstępuje – budżet kampanii powinien być jak najmniejszy, przy jednocześnie możliwie wysokich zyskach z niej płynących.

Jak więc pogodzić jedno z drugim? Jak wydać niewiele i otrzymać w zamian bardzo dużo?

 

Gadżety reklamowe. To odpowiedź na bolączki tych, którzy poszukują efektywnych sposobów reklamy w niskim budżecie. Przede wszystkim, wielkością budżetu sterujemy sami. Nie ma niespodzianek, nie zdarza się, iż kampania przekroczyła założenia. Produkujemy i drukujemy taką ilość kalendarzy, jaka jest nam potrzebna. Ponadto, zestawiając kalendarze z innymi gadżetami promocyjnymi – mało który będzie używany przez naszych potencjalnych klientów przez cały rok – kubek pójdzie w odstawkę, długopis się wypisze, a kalendarz będzie stał na biurku, czy wisiał na ścianie przez okrągłe 12 miesięcy – podrzucając raz za razem naszym kontrahentom w pamięci nasze logo.

 

Jeśli wydaje Ci się, że forma reklamy w postaci kalendarzy jest mało kreatywna i nudna – jesteś w błędzie. Rodzajów kalendarzy jest tak wiele, jak ich twórców. Ciekawe formy nie są wcale niczym niespotykanym i spokojnie jesteście w stanie zaprojektować dzieło, o jakim marzycie.

 

Mogą to być piękne, okazałe kalendarze ścienne z oszałamiającymi zdjęciami reklamowymi – obok takiego cacka nikt nie przejdzie obojętnie. Mogą to być bardzo eleganckie formy biurkowe – na które klient będzie spoglądał każdego dnia, albo kalendarze książkowe, które kontrahent będzie nosił w teczce i korzystał za każdym razem, kiedy będzie chciał sprawdzić wolny termin na spotkanie biznesowe. Motywacyjnym prezentem dla pracowników, mogą być personalizowane kalendarze, tworzone np. ze zdjęciami z integracyjnych wyjazdów – bardzo przyjemny upominek, świadczący o zaangażowaniu w życie pracowników.

 

W zależności od budżetu, jakim dysponujemy, możemy wybierać kalendarze tańsze – niskobudżetowa forma promocji przyniesie oczekiwane skutki. Jeśli jednak zależy nam, aby zrobić wrażenie na kontrahentach, możemy zainwestować w prawdziwe dzieła sztuki. Doskonałe formy oprawy z prawdziwej skóry, najlepsze projekty graficzne, wytłaczane logotypy – taki prezent może wyglądać naprawdę imponująco.

 

Czy reklama przekłada się na bezpośrednie zyski? Nie zawsze. Nie można więc płacić faktury za kalendarze reklamowe, oczekując, iż o takie same kwoty zwiększą się dochody firmy. Jak każdą reklamę i tę należy traktować inwestycyjnie. Poszerzamy w ten sposób grono osób, zaznajomionych z naszą działalnością, polepszamy swój wizerunek i pozycjonujemy naszą markę na rynku. Działanie bardzo ważne, przynoszące wymierne korzyści i w efekcie – prędzej, czy później – zyski. Na to jednak trzeba zwykle cierpliwie poczekać.

 

Wkroczyliśmy w drugą połowę roku, oznacza to, iż najwyższa pora zainteresować się edycją kalendarzy reklamowych na rok kolejny. Mamy teraz kilka miesięcy na to, aby znaleźć wykonawcę, sprawdzić jego ofertę i zastanowić się nad projektami. Mamy czas na spokojne przygotowanie najwyższej jakości projektów graficznych i druk kalendarzy. Wówczas w grudniu będziemy mogli zacząć je rozdawać tym, którzy są dla naszej firmy ważni. Jeśli więc zastanawiałeś się, w jaką formę reklamy zainwestować, co wybrać, aby nie przepłacać a osiągnąć korzyści – kalendarze 2013 są dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, wypróbuj metodę, stosowaną z sukcesem przez największych graczy na rynku, którzy docenili potencjał, drzemiący w atrakcyjnych gadżetach reklamowych.



Podpis

agatha


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.