Skuteczny marketing studia fotograficznego

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: m_swat

Czytano: 417 razy | Kategoria: Fotografia | Ilość słów: 298 | Data: 31.03.14 | 0 komentarzy



Jak w każdym biznesie, tak i w fotografii, trzeba zadbać o dobrą reklamę. Aby Twoje studio fotograficzne miało dużą ilość zleceń, musisz przeprowadzić skuteczne działania reklamowe. W innym wypadku będzie Ci bardzo ciężko pozyskać klientów. Czy głosić się z tym do odpowiednich firm, czy może zająć się samemu reklamą?


Czy studio fotograficzne powinno mieć swojego menadżera?

Niejedno studio fotograficzne zdecydowało się na współpracę z menadżerem. Czy to dobre posunięcie? Niewątpliwie zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że Ty będziesz mógł zająć się fotografowaniem w swoim studiu fotograficznym, a wszystkie sprawy związane z działaniami marketingowymi spoczywają w rękach menadżera i nie musisz zaprzątać sobie tym głowy. Taka osoba doskonale wie, jakie działania podjąć, aby Twoje studio fotograficzne działało na jak największych obrotach i generowało doskonałe zarobki. Oczywiście, aby tak było, musisz podjąć współpracę z wykwalifikowaną osobą. Zastanawiasz się czy takie rozwiązanie nie jest zbyt drogie? To już musisz sobie sam przekalkulować.

magicznafotografia.jpg

Samodzielne działania marketingowe studia fotograficznego

Z pewnością sukces osiągnięty własnymi rękami cieszy podwójnie. Jednak trzeba nastawić się na to, że wymaga to poświęcenia dużej ilości czasu i sporego nakładu pracy. Ale dzięki odpowiednim działaniom Twoje studio fotograficzne powinno dobrze prosperować. Pierwszym krokiem w drodze do sukcesu powinno być założenie strony internetowej, na której zaprezentujesz wszystkie usługi związane z fotografią. Drugim i najtrudniejszym krokiem będzie zaistnienie na rynku fotografii. Możesz to zrobić na wiele sposobów. Dobrym sposobem jest pozyskiwanie klientów drogą internetową, zapewniając swojej stronie wysokie wyniki w wyszukiwarkach, bądź też zamieszczanie ogłoszeń na rozmaitych portalach ogłoszeniowych. Doskonałym miejscem, gdzie możesz zaprezentować swoje usługi są także portale społeczniościowe. Nie tylko Internet jest źródłem pozyskiwania klientów. Możesz również sięgnąć po najbardziej standardowe, aczkolwiek skuteczne działania, takie jak roznoszenie ulotek czy rozklejanie plakatów.

 Kontynuuj czytanie




Podpis

Michał Kowalski


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.