Parę słów o optymalizacji strony

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface1

Czytano: 551 razy | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja | Ilość słów: 399 | Data: 25.11.13 | 0 komentarzy



Reklama oraz marketing to bardzo ważny element funkcjonowania firm i przedsiębiorstw, które aby przyciągnąć klientów stosują przeróżne strategie i chwyty marketingowe. Od kilku lat dominuje marketing internetowy, ze względu na rosnącą popularność internetu wśród społeczeństw.


Internet stał się obecnie najważniejszym medium oraz środkiem komunikacji między ludźmi, dlatego większość firm doskonale rozumie potrzebę silnej obecności w globalnej sieci.

 

Swoją obecność firma może zaakcentować na wiele sposobów, jednak najbardziej efektywnym jest znalezienie się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google – na zapytania związane z ofertę firmy. Wśród innych metod popularnością cieszą się także linki AdWords, banery reklamowe, czy kampanie mailingowe, jednakże ich skuteczność jest znacznie niższa od pozycjonowania stron internetowych.

 

Pozycjonowanie stron internetowych funkcjonuje we wszystkich rozwijających się krajach – w Europie i na świecie, przyjmując w każdym kraju swoją określoną nazwę – w Rosji będzie to Продвижение домашнего сайта, w Anglii – Web positioning, itd. Z korzyści pozycjonowania zdają sobie sprawę przedsiębiorcy na całym świecie, wiedząc że większość internautów poszukując informacji czy produktów spogląda na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

 

Optymalizacja

Podstawą skutecznego i profesjonalnego pozycjonowania jest optymalizacja stron. Dla wielu wciąż brzmi to tajemniczo, a sama optymalizacja jest zadaniem dla specjalisty informatyka. Owszem – podstawy może opanować każdy, ale w dzisiejszym pozycjonowaniu chodzi o to, by wykorzystać wszystkie możliwe sposoby i szanse, a nie tylko te podstawowe.

 

Dlatego pozycjonowania strony najlepiej zatrudnić profesjonalistę, aby nie narażać się na ryzyko nieskuteczności w najlepszym przypadku, a na błędne wyświetlanie się i indeksowanie oraz dalsze problemy strony w najgorszym razie. Wiadomo, ze optymalizacja strony to działania, które prowadzone są na kodzie źródłowym, a więc każdy błąd może wiele kosztować.

 

W ramach optymalizacji strony zmienianych jest wiele jej elementów i parametrów. Do najważniejszych należy tzw. sekcja meta, w której dajemy zwięzły opis zawartości strony dla wyszukiwarki. Tam umieszcza się słowa kluczowe wyznaczone do pozycjonowania strony, ale nie tylko tam. Ważne by również sama treść i zawartość merytoryczna serwisu odpowiadała w pełni słowom kluczowym. Muszą one zatem pojawić się w treści strony, ale nie w nadmiarze, często również używa się ich w opisach zdjęć, w nagłówkach tekstów, nazwach kategorii w menu itp.

 

Celem pozycjonera, który wykonuje optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki jest jak najlepsze zaprezentowanie wyszukiwarce danej witryny, tak by jej roboty zindeksowały stronę na czołowych pozycjach rankingu wyszukiwań.




Podpis

Optymalizacja strony pod pozycjonowanie, czyli Search Engine Optimization


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.