Promocja firmy za granicą

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface1

Czytano: 560 razy | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja | Ilość słów: 269 | Data: 15.01.13 | 0 komentarzy



Obecność firmy w sieci to dzisiaj nieodzowny element prowadzenia działalności niemal we wszystkich branżach. Żeby móc rzeczywiście zarabiać w internecie, trzeba swoją stronę internetową odpowiednio wypromować.


W dobie globalizacji nie trzeba ograniczać swojej działalności tylko do jednego kraju ojczystego. Warto rozszerzyć rynek zbytu swoich produktów czy nawet usług o inne kraje, a internet jest najlepszym miejscem do promocji na zagranicznych rynkach. Globalna sieć łączy ludzi na całym świecie, dając przedsiębiorcom nieograniczone możliwości rozwoju i pozyskiwania nowych klientów, a także kontrahentów za granicą. Wyszukiwarki internetowe mają w większości tę samą zasadę funkcjonowania, prezentując użytkownikom najlepiej dopasowane do zapytań wyniki w danym języku.

 

Możliwości reklamowania i promowania firmy w sieci jest bardzo wiele. Jest to przede wszystkim pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, a także linki reklamowe Google AdWords. Oba modele można z powodzeniem wykorzystać do podbijania zagranicznych rynków oraz wyszukiwarek. W obu trzeba też postawić na tłumaczenie strony, przygotowanie odpowiedniej wersji językowej serwisu, zoptymalizowanie go pod specyfikę konkretnego rynku, także w zakresie doboru właściwych słów i fraz kluczowych, które nie mogą stanowić prostego słownikowego tłumaczenia, ale muszą odpowiadać realiom językowym w danym kraju.

 

Ciekawą możliwość promocji firmy za granicą daje pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, przy uwzględnieniu oczekiwań użytkowników i lokalnego rynku. Takie pozycjonowanie opiera się na klasycznych zasadach SEO, czyli optymalizacji pod wyszukiwarki, linkbuildingu, czyli pozyskiwaniu odnośników do strony, oraz SEO copywritingu. Z uwagi na to, że promocja ma dotyczyć obcego kraju, trzeba większych środków i znajomości konkretnych rynków, a także posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego i wiedzy, aby osiągnąć sukces w pozycjonowaniu za granicą.




Podpis

Ewa Kościelniak, Interface Poland


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.