Koszty powodem stagnacji przedsiębiorstw

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: trapatka

Czytano: 391 razy | Kategoria: Oprogramowanie | Ilość słów: 312 | Data: 07.03.14 | 0 komentarzy



Nowoczesne narzędzia informatyczne w produkcji nie zawsze są wykorzystywane są przez przedsiębiorstwa. Zazwyczaj problem jest w kosztach lub staroświeckich przekonań.


Cena to bariera, która dla większości małych Średnich Przedsiębiorstw jest barierą do zinformatyzowania przedsiębiorstwa. Mniejsze firmy mają stale określony budżet i w żaden sposób nie wygospodarują dodatkowych środków na zakup nowego oprogramowania ERP, który nie wiadomo co przyniesie i co zmieni. Natomiast firmy, które spokojnie mogłyby wydać środki na zakup takiego narzędzia informatycznego najzwyczajniej nie chcę, bo uważają, że to jest za drogie narzędzie.

Świadomość polskich przedsiębiorstw w wielu przypadkach jest ograniczona w zakresie informatyzacji i nowych technologii. Chociaż system ERP nie jest czymś nowym, to jednak wiele firm nie interesowało się takimi rozwiązaniami, pracując w świadomości swojej wielkości firmy, dobrego zarządzania i produktywności.

Firmy, które zdecydowały się na zakup i wdrożenie programu ERP dopiero po kilku latach pracy na nowym systemie zdobywają świadomość i przegląd jaki skok przyszłościowy wykonali. Przedsiębiorstwo i jego obszar funkcjonowania objęte modułami systemu ERP jest elastyczne i nastawione na rozwój. Przedsiębiorcy nie może nic zaskoczyć, wszystkie dane, procesy, dane finansowe, możliwości produkcyjne, czas realizacji oraz cena produktów sprawiają, że firma wraz z pracownikami może pracować wydajniej o kilkanaście procent. Natomiast zaistniałe nieplanowane wydarzenia można rozwiązywać już w ich zalążku.

Faktem jest, że przedsiębiorstwa bazujące na własnych rozwiązaniach i stałym harmonogramie, który wypracowały na przestrzeni wielu lat tracą i odstają od konkurencyjnych firm. Klient jako ten wyznacznik dla każdej firmy również się zmienia. Oczekuje szybszej realizacji zlecenia, konkurencyjnej ceny i jakości produktu i relacji z kontrahentem. Takie możliwości dają jedynie nowoczesne systemy do zarządzania zarówno procesami produkcji, systemami finansowo-sprzedażowymi oraz narzędziami zarządzającymi relacje z klientem. 




Podpis

MT


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.