Zalety ćwiczenia jogi

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: Szczotka

Czytano: 736 razy | Kategoria: Pozostałe | Ilość słów: 314 | Data: 27.05.13 | 0 komentarzy



Joga stała się modna, lecz mimo zainteresowania zazwyczaj nie docenia się jej zalet. Tymczasem regularne ćwiczenia (asany) mogą naprawdę wzmocnić ciało i poprawić odporność organizmu. Jogę poleca się kobietom, które ciepią z powodu „burzy hormonów” oraz tym, którzy chcą schudnąć. Dlaczego?


Wśród zalet jogi należy wymienić to, iż wzmacnia kręgosłup i redukuje bóle mięśniowe. Nie dzieje się to od razu – wiadomo, iż jedynie regularne ćwiczenia są w stanie przynieść efekty. Miejska dżungla to życie w biegu i stresie. Wiele osób nie potrafi na chwilę „wyłączyć się” i skoncentrować wyłącznie na sobie. Z tego powodu, szkoła jogi Szczecin jest miejscem, do którego warto trafić. Ćwiczenia, w których istotna jest regularna oddechu pozwalają nabrać dystansu wobec codziennych problemów i gonitwy. Joga to także dobry pomysł dla tych, którzy cierpią na bezsenność. Joga to bowiem rodzaj medytacji, który pozwala się wyciszyć. Jogini udowadniają także, iż ten rodzaj gimnastyki to recepta na młodość. Redukcja stresu znacząco wpływa na odstresowanie się – zmarszczki wcale nie muszą się więc pojawiać tak szybko. Spokój i uśmiech również robią swoje – wygląd takich osób mówi sam za siebie!

 379_2862185.JPG

Tylko spokojnie

Szkoła jogi to miejsce, w którym można się zrelaksować i nabrać wewnętrznej siły. Systematyczne ćwiczenia poprawiają sprawność narządów wewnętrznych organizmu – niektóre dolegliwości mijają. Panie przyznają często, iż dzięki jodzie nie cierpią na bolesne migreny i nie mają problemów z trawieniem. Warto także podkreślić, iż joga korzystnie wpływa na rzeźbienie sylwetki. Udowodniono, iż systematyczne ćwiczenia służą osobom, które się odchudzają. Joga poprawia bowiem metabolizm. Mięśnie często mają szansę na rozluźnienie. Wydaje się, że ćwiczenia są proste. Niektóre tak, inne jednak wymagają doświadczenia i wprawy, zwłaszcza, iż nie można podczas ich wykonywania zapominać o odpowiednim oddychaniu. Po to jest szkoła jogi, by się tego nauczyć i potem móc ćwiczyć samodzielnie w domu. Karimata, koc albo po prostu podłoga wystarczy.




Podpis

Zrelaksowana


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.