Blogi modowe sposobem na reklamę własnych produktów

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: karolka

Czytano: 469 razy | Kategoria: Twórczość | Ilość słów: 319 | Data: 18.06.12 | 0 komentarzy



Zazwyczaj pisma modowe są miesięcznikami, czyli nie ukazują informacji na bieżąco. Przedstawiają miesięczne zestawienie najważniejszych, minionych zdarzeń. Nie ukazują informacji w momencie, w którym się dzieją.


Blog o tematyce modowej może przekazywać informacje na bieżąco, co jest jego ogromną zaletą. W momencie, w którym autor chce coś przekazać, siada, pisze i publikuje. Momentalnie przekaz pojawia się na stronie. Autorzy takich blogów nierzadko są bezpośrednimi świadkami wydarzeń modowych. Najbardziej znani zasiadają w pierwszych rzędach na pokazach, są obecni podczas ważnych wydarzeń modowych. W ten sposób zbierają newsy, które następnie opublikują, dzieląc się ze światem najnowszymi trendami.

Blogi modowe można również wykorzystać do reklamy własnych produktów. Przykładowo projektanci zajmujący się własnoręcznym tworzeniem ubrań, dodatków do nich, biżuterii i innych produktów tego typu, mogą w ten sposób zaprezentować swoje dzieła i sprzedawać je za pośrednictwem bloga lub odsyłać do swoich profilów w tzw. galeriach hand made. Artyści, którzy zdecydowali się na tę formę reklamy, na swoich blogach zamieszczają odnośniki do ich galerii, a są to m.in. Piecuchowo lub też Encza. Dzięki temu mogą relacjonować na swoich stronach różne wydarzenia modowe, a zarazem korzystać na tym zarobkowo.

Nadeszła era przekazu wirtualnego, a obecnie artykuły, zdjęcia, opisy, to wszystko możemy znaleźć na blogach, portalach tematycznych. Świat wirtualny urósł do rangi przekazu bezpośredniego. Wygryza pomału tradycyjne piśmiennictwo w oczach milionów ludzi. Ukazuje swoją potęgę dzięki nieustannie obecnym w odpowiednim miejscu, autorom poszczególnych artykułów. Zyskuje na tle papierowych pism, dzięki szybkości oraz efektywności przekazu. Ma się wrażenie, że nowinki modowe same pukają do drzwi odbiorcy. Nie trzeba wychodzić z domu, aby po nie sięgnąć.

Pytanie tylko, czy newsy modowe w internecie są przedstawiane w sposób obiektywny. Czy są pisane przez osoby wykwalifikowane w tej dziedzinie i kompetentne. Mimo ogromnej popularności internetu, często spotykamy jednak zwolenników tradycyjnych gazet.




Podpis

Autorka tekstu projektuje biżuterię, w tym m.in. kolczyki, naszyjniki i bransoletki.


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7017
Autorzy: 1923

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.