Moda męska i damska

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: interface1

Czytano: 412 razy | Kategoria: Zakupy | Ilość słów: 319 | Data: 29.07.13 | 0 komentarzy



Podejście kobiet i mężczyzn do kwestii mody, ubioru jest diametralnie odmienne, dlatego też rynek ubrań i obuwia skierowany do przeciwnych płci oparty jest na innych fundamentach i zasadach.


Panowie i panie przyjmują zupełnie inne kryteria wyboru odzieży. Kobiety znacznie więcej uwagi przykładają do mody. Z ciekawością śledzą informacje, dotyczące trendów i stylistycznych nowinek. Panowie są pod tym względem dużo bardziej konserwatywni. Dla nich przede wszystkim liczy się solidność i wygoda. Widać to najlepiej na przykładzie butów. Firmy obuwnicze każdego sezonu zmieniają typ i fason damskich butów. Obuwie dla panów jest dużo mniej zróżnicowane. Większość męskich klientów wybiera modele, które już znają i lubią.

Męska klasyka

Obuwie dla panów opiera się na klasycznych wzorach. Wszelkie nowinki i udziwnienia muszą być wprowadzane z rozmysłem i umiarem. Dla wielu mężczyzn liczą się jedynie surowe, skórzane czarne półbuty, które zapewniają elegancki wygląd i duży komfort chodzenia. Oczywiście na rynku pojawiają się pewne wariacje, jeśli chodzi o kolorystykę czy fason. Popyt na nie jest zazwyczaj dużo mniejszy niż w przypadku tradycyjnych i znanych od lat modeli. Mężczyźni dużo częściej niż panie wykazują przywiązanie do konkretnej marki. Zmieniają ją jedynie w wyjątkowych sytuacjach.

Inne strategie promocyjne

Wszystko to sprawia, że nowe kolekcje butów męskich i damskich wymagają zupełnie różnych pomysłów promocyjnych. Modę kobiecą trzeba wylansować. Warto zachęcić modelki czy aktorki do pokazywania się w konkretnych modelach na oficjalnych przyjęciach. Kobieta musi uwierzyć, że zakładając taki, a nie inny but będzie ubrana najmodniej. Obuwie męskie najlepiej jest promować poprzez atrakcyjne obniżki cen. Wtedy jest szansa, że klienci, przyzwyczajeni do swoich ulubionych butów, zdecydują się choćby przymierzyć nowy produkt.

Jak widać, każda płeć ma swoją specyfikę, jeśli chodzi o podejście do mody czy zakupów. Producenci, sprzedawcy i specjaliści od marketingu muszą to uwzględnić w swojej strategii.




Podpis

Obuwie męskie


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.