Czy ćwiczenia odchudzające pomogą Ci schudnąć?

PDF | Widok wydruku | Html

Autor: aska

Czytano: 1403 razy | Kategoria: Zdrowe odżywianie i diety | Ilość słów: 704 | Data: 29.03.12 | 1 komentarzy



Jak schudnąć za pomocą ćwiczeń na odchudzanie? Najlepsze ćwiczenia odchudzające, to takie, które są wykonywane regularnie. Nie musisz się przemęczać żeby schudnąć.


thumb_jakschudnac-cwiczenia.jpgObecnie na rynku znajdziesz wiele przykładów ćwiczeń odchudzających. Jest tak dlatego, ze coraz więcej ludzi ma problemy z wagą i szuka jakiegoś rozwiązania dla siebie. Ludzie chcą mieć szczupłe i zgrabne sylwetki, a wiele firm to wykorzystuje i zarabia na tym. Jedni proponują tabletki odchudzające, po których na pewno schudniesz a inni gadżety, które na pewno pozwolą Ci pozbyć się problemu z nadwagą. Najczęściej te produkty są niebezpieczne dla zdrowia i nikt nie sprawdza ich skuteczności. Poza tym jeśli raptownie schudniesz bardzo dużo, to możesz mieć później poważne kłopoty ze zdrowiem. Przede wszystkim powinnaś unikać tabletek na odchudzanie, bo powodują one wiele skutków ubocznych a nawet mogą uzależniać. Najlepszym sposobem na odchudzanie jest regularny trening i zdrowe odżywianie się. Jeśli chcesz żeby Twoje odchudzanie było w pełni bezpieczne, to musisz dowiedzieć się, który program, jakie przynosi efekty i jakie części ciała odchudza w pierwszej kolejności. Pamiętaj, że bezmyślne odchudzanie może Ci przysporzyć wielu kłopotów zdrowotnych.

Korzyści wynikających z utraty wagi jest naprawdę bardzo dużo. Wiadomo nie od dziś, że nadwaga przyciąga problemy zdrowotne jak magnes. Najczęściej są to kłopoty z sercem, ponieważ przy dużej wadze mamy również spore nadwyżki cholesterolu. To wszystko zwiększa nasze szanse na atak serca. Poza tym wysoki cholesterol również zwiększa prawdopodobieństwo problemów z wysokim ciśnieniem. Przy nadwadze nie masz na nic siły i nic Ci się nie chce. To dlatego Twój organizm nie daje rady spalić całej energii, którą mu dostarczasz i zaczynasz tyć jeszcze bardziej. Osoba, która jest chudsza zazwyczaj jest bardziej aktywna i spala te kalorie, które zje w ciągu dnia. Zadbaj o siebie, bo zdrowie jest dla Ciebie najważniejsze.

Najlepsze ćwiczenia odchudzające, to takie, które są wykonywane regularnie. Nie musisz się przemęczać żeby schudnąć. Zanim zaplanujesz swój trening weź pod uwagę wygląd Twojego ciała i wiek. Zastanów się ile chciałabyś schudnąć. Później zdecyduj się jakie ćwiczenia będziesz wykonywała biorąc pod uwagę, jak już wyżej mówiłam budowę Twojego ciała i wiek. Najlepiej w takiej sytuacji poradzić się osobistego trenera, który na pewno będzie wiedział, jak Ci pomóc. Pamiętaj, że plan ćwiczeniowy musi być idealnie dopasowany do ciebie i musisz go regularnie wykonywać. Jeśli nie wiesz jeszcze jak schudnąć to regularne ćwiczenia są kluczem do utraty wagi. 

Jeśli zamierzasz się odchudzać samodzielnie, to musisz być ostrożna. Jeśli będziesz się przemęczała, to możesz się nabawić jakiś niebezpiecznych kontuzji. Jeśli uszkodzisz sobie jakieś mięśnie, to ich odbudowa może trwać naprawdę bardzo długo. Jeśli nie będziesz na siebie uważała, to uszkodzenie może być trwałe. To właśnie dlatego powinnaś się poradzić kogoś, kto sie na tym zna. Pamiętaj też, że nie  uda Ci się schudnąć 10 kg w 3 dni. Wszystko musi trwać. Jeśli będziesz regularnie ćwiczyła to na pewno za jakiś czas zobaczysz efekty swojej pracy. Jeśli wszystko będziesz robiła stopniowo, to z czasem możesz wymagać od siebie więcej.

Głównym powodem, dla którego powinnaś schudnąć, są choroby układu krążenia. Wystarczą proste ćwiczenia, nie musisz sie katować jakimiś trudnymi treningami. Dla początkujących proponujemy długie spacery, albo jakieś biegi. Nie musisz robić tego długo. Na początku wystarczy 30 min, z czasem może wydłużyć czas do 45 nim. Jeśli będziesz czuła się pewniej, to możesz zacząć wykonywać jakieś trudniejsze ćwiczenia. Jeśli będziesz biegała pod górę, to na pewno spalisz więcej kalorii niż jak będziesz biegała po powierzchni płaskiej. Możesz też kupić sobie bieżnie jeśli nie lubisz biegać na dworze. Przy treningu bardzo przydatna okazuje się też odpowiednia dieta. Musisz ją tak ułożyć, żebyś miała energię na ćwiczenia, jednocześnie nie objadając się nadmiernie.




Podpis

aska


Ocena: Ten artykuł nie był jeszcze oceniany


Komentarze

Skomentuj

Nie masz uprawnień do komentowania. Musisz się zalogować.

Statystyki


Artykułów: 7020
Autorzy: 1925

Menu

Reklama




Najaktywniejsi autorzy



Zakatalogowani (670)
Natalia (412)
EP (372)
berszi (252)
gryzipiorek (236)
Justyna (224)
pismak (213)
Admin (207)
Karolina (181)
Ania (162)

Kategorie






© 2011-2013 Pioropolis.pl, Silnik: ArticleMS
Pamiętaj, administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkownika. Treści są własnością ich autorów.